Koronaviruksen riski kasvaa jatkuvasti ja meille HeadPowerilla on erittäin tärkeää varmistaa ihmisten turvallisuus estämällä viruksen leviäminen sekä lisäksi varmistaa palveluiden toiminta myös pahimpien uhkakuvien toteutuessa. Olemme HeadPowerilla noudattaneet EK:n suosituksia ja viranomaisten ohjeita korona-viruksen leviämisen estämiseksi alusta alkaen. Seuraamme tilannetta jatkuvasti ja tarkennamme sisäisiä ohjeita tarpeen mukaan.

Toimintamme jatkuvuuden varmistamiseksi olemme varmistaneet, että koko henkilökunta voi tarvittaessa työskennellä etänä. Työmatkoja ulkomaille ei tehdä. Etätyöskentelyyn siirrytään tällä hetkellä jo lievien flunssan kaltaisten oireiden ilmaantuessa sekä ulkomailta palattaessa. Toimimme neljässä eri toimipisteessä, joka osaltaan helpottaa viruksen leviämisen estämistä. Lisäksi pidämme toistaiseksi kaikki toimistojen väliset kokoukset etänä. Jatkuvuuden kannalta kriittisten toimintojen osaaminen on hajautettu eri toimipisteisiin, koska olemme halunneet varmistaa toimintamme jatkuvuuden jo kausi-influenssan kaltaisissa tilanteissa.

Lisäksi tästä päivästä alkaen ehdotamme asiakkaille kaikkien tulevien tapaamisten vaihtamista etäkokouksiin viruksen leviämisen estämiseksi sekä asiakkaidemme ja oman toimintamme jatkuvuuden varmistamiseksi.

Tiedotamme tarvittaessa uusista toimenpiteistä. Vastaan tarvittaessa kysymyksiin.

Yhteistyöterveisin
Timo Mutila